نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس برنده بزرگترین لاتاری یک دهه اخیر فوتبال ایتالیا

یوونتوس برنده بزرگترین لاتاری یک دهه اخیر فوتبال ایتالیا

 

پس از یک دهه رخوت در رقابت‌‎های سری A، پیوستن کریستیانو رونالدو راه برای جذب سایر ستاره‌های دنیای فوتبال به ایتالیا و جلب توجهات به این رقابت‌ها باز خواهد کرد. تحقق احتمال حضور ستاره فعلی رئال مادرید به یووه می‌تواند آغازی برای تنفس دوباره به کالبد کم‌جانِ لیگ فوتبال این کشور باشد. ستارگان سالهای نه چندان دور بانوی پیر در همین رابطه و با اشاره به جدی شدن شایعه انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس، در مصاحبه‌هایی مختلف از حضور او در جمع بیانکونری‌ها استقبال کردند.

 

السیو تاکیناردی هافبک سابق یوونتوس در گفتگو با Mediaset با اشاره به حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس بیان کرد:

 

بی‌تردید رونالدو در تاکتیک‌های الگری به عنوان مهاجم نوک حضور خواهد داشت. زوج او و دیبالا می‌تواند ترکیبی استثنایی بوجود بیاورد. او بازیکنی با قدرت بدنی مثال‌زدنی است. رونالدو هنوز هم تشنه برنده شدن است و می‌تواند به همراه یووه عناوین فراوانی را کسب کند.

 

مارکو تاردلی هافبک دفاعی یووه در دهه 70 و 80 میلادی نیز در گفتگو با La Gazzetta dello Sport در خصوص احتمال حضور CR7 در یووه خاطرنشان کرد:

 

5 سال پیش اگر کسی در مورد علاقه یوونتوس برای جذب کریستیانو رونالدو به یوونتوس صحبت می‌کرد تنها شاهد خنده اطرافیان بود. نباید فکر کنیم حضور رونالدو در یووه تنها یک ترفند تبلیغاتی برای اقتصاد باشگاه است، باید فراتر از اینها بیاندیشیم. رونالدو بازیکنی با توانمندی خارق‌العاده است که تفاوت‌ها و یژگی‌های خاصش را همیشه در زمین فوتبال نشان داده است. هنوز ناکامی یوونتوس در دو فینال لیگ قهرمانان اروپا را فراموش نکرده‌ایم. رونالدو می‌تواند راه فتح اروپا را به بیانکونری‌ها نشان دهد. اما در صورت تغییر سیاست‌های باشگاه یوونتوس و خروج هیگواین و رونالدو از برنامه‌های ترانسفرینگ آنها، شاید به نظر برسد گزینه‌های معدودی نظیر کاوانی و لواندوفسکی برای جایگزینی باقی می‌مانند اما من شخصاً علاقه فراوانی به آلوارو موراتا دارم و معتقدم ترکیب او و دیبالا هم می‌تواند خط حمله با کیفیتی را شکل دهد. هرچند شاید حضور او به اندازه رونالدو بمبی خبری نباشد.

 

کریستین ویری بازیکن سابق یووه و تیم ملی ایتالیا نیز در گفتگو با شبکه تلویزیونی Bein Sports، در پاسخ به اخبار پیوستن رونالدو به یووه خاطرنشان کرد:

 

حضور رونالدو در فوتبال ایتالیا شبیه برنده شدن در لاتاری است. مردم دنیا در سالهای اخیر کمتر در مورد فوتبال ما صحبت می‌کنند، فوتبال ایتالیا همانند گذشته ستاره‌های سرشناس ندارد و آمدن بازیکنی مثل رونالدو می‌تواند روح شادابی را در فوتبال ایتالیا زنده کند. خودِ من نیز از این به بعد با هیجان بشتری در انتظار یکشنبه‌ها تماشای بازی یوونتوس و شمارش تعداد گل‌های آنها خواهم بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: